Lippujen palautusohjeet

QSTOCK 2020 PERUUNTUU KORONAPANDEMIAN VUOKSI – OSTETUT LIPUT KÄYVÄT SELLAISENAAN KESÄLLE 2021

Suomen hallitus linjasi 22.4., että suurten yleisötapahtumien rajoittamista koronapandemian hillitsemiseksi jatketaan heinäkuun loppuun saakka. Rajoitus koskee siten myös Qstockia ja murheellisena joudumme toteamaan, että vuoden 2020 festivaalia ei järjestetä.

Festivaalin ensi vuoden päivämäärät ovat 30.-31.7.2021 . Festivaali tiedottaa ensi vuoden ohjelmasta heti, kun asioita varmistuu.

Tärkeää tietoa lipuista:

  • Ostettu lippu käy sellaisenaan vuoden 2021 festivaaleille, sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin pitää lippu hyvässä tallessa.
  • Mikäli et halua käyttää lippuasi kesällä 2021, voit perua sen 24.7.2020 mennessä.

 

Ohjeet lipun palautukseen:

Mikäli uusi ajankohta ei sovi sinulle, Ticketmaster palauttaa lipun hinnan lipunostajalle.

Pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen palautusta varten 24.7.2020 mennessä.

> Palautuslomake suomeksi

> Palautuslomake englanniksi

Useiden peruuntuneiden tapahtumien vuoksi Ticketmasterin palautusten käsittely on ruuhkautunut. Tästä johtuen palautusten käsittelyyn saattaa mennä jopa 90 päivää.

  • Mikäli liput on maksettuverkkopankin kautta, Ticketmaster Suomen laskulla, Ticketmasterin lahjakortilla tai ostettu lippukaupasta pyydämme täyttämään lomakkeelle tilinumeron lippujen hinnan palautusta varten.
  • Mikäli olet ostanut liput Ticketmasterin verkkokaupasta käyttäen luottokorttia, palautetaan lipun hinta ostossa käytetylle luottokortille.
  • Mikäli olet ostanut liput käyttäen PayPal-tiliäsi, hyvitetään lipun hinta PayPal-tilille.
  • Mikäli olet ostanut liput käyttäen Klarna-maksutapaa, hyvitetään lipun hinta Klarna-laskullesi. Mikäli sinulla on Klarna-laskustasi kysyttävää, voit olla yhteydessä Klarnaan 09-425 997 71 (ma-pe 8-18) tai info@klarna.fi

Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja.
Tilaisuuden siirtyessä palautetaan vain lipun hinta, palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua.
Lipun hinta palautetaan aina lipun alkuperäiselle ostajalle.

Koronakriisistä johtuen Ticketmasterin asiakaspalvelussa on ruuhkaa. Mikäli sinulla on kysyttävää, löydät vastaukset useimmiten kysyttyihin kysymyksiin Ticketmasterin sivulta täältä.

Qstock ja Ticketmaster Suomi pahoittelevat tästä aiheutuvaa harmia.

 

© 2020 QSTOCK • ALL RIGHTS RESERVED • design: NTRNZ Media